Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bob78

8. 12. 2008 20:45
Autore,

a nenapadlo Vás že za to mohou právě  ODS kteří se  tu prezentují  vládnutím s přeběhlíky  tou největší demokracii ze všech????myslím že tam někde bude krapet vydírání a to moc demokracie není:-©..a komunisti  tady zůstali rozlezlí stejně všude a STB áci dokonce ve vládní straně zelených.Proč   po revoluci ustavní soud nezakázalX komunistickou stranu?Ted si nemůže nikdo stěžovat,všíchni nesou vinu na tom, kde ted komunisti jsou a to i pravice prosím...[>-]

0 0
možnosti
JN

madqwert

8. 12. 2008 20:44
CSSD nevolim, bydlim v praze, ale

1. KSCM sama nevladne nikde, vladne CSSD+KSCM ;-D

2. CSSD+KSCM je lepsi varianta nez CSSD+ODS ;-D

0 0
možnosti
Z

Zapata

8. 12. 2008 20:51
Re: CSSD nevolim, bydlim v praze, ale

Zatím bych nehodnotil. Počkej za 5 let.

0 0
možnosti
K

Kalenka

8. 12. 2008 20:22
Jane ač nejsem nic na levo, je mi to taky schaise

A víš proč? Protože komanči dovedli hospodařit (v rámci své ideologie) o 100% lépe se státními prostředky než ods a čsssd dohromady. Já od nich očekávám, že se možná bude o něco mín krást.R^

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 20:23
Re: Jane ač nejsem nic na levo, je mi to taky schaise

Juuuuuuu, tak takovou .... jsem dlouho neslysel ;-D

0 0
možnosti
Z

Zapata

8. 12. 2008 20:11
Výplach mozku?

Ten asi zabral hlavně na tebe. Asi tady platí podle sebe soudím tebe.

0 0
možnosti
P

prokyn

8. 12. 2008 20:24
Re: Výplach mozku?

no a co ma pravdu ...i kdybych byl stokrat nasra.y na ods a zelene tak lidi typu parůbci a rathove proste volit nejde ..a kecy typu že komunisti už nejsou komunisti a že hranice už nezavřou ..tak to neberu.. nikdy v životě bych se nemohl smířit s tím že jsem dal hlas straně ktera udela koalici s lidima jako je filip grebeníček vondruška a ja nevím kdo za hyeny tym jeste je..pokud vam to nevadí volte si i paroubka ..hodně štěstí...

0 0
možnosti
RR

rezjir

8. 12. 2008 20:09
Mám dotaz na autora

A kde se nalézá ten šťastný kraj v ČR, kde vládnou komunisté, tj. mají hejtmana a většinu?

0 0
možnosti
H

hash55

8. 12. 2008 20:11
Re: Mám dotaz na autora

To sou temer vsechny, jenom ty nazvy stran by mohly nevedomemu obcanovi rikat neco jineho

V[>-]

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

8. 12. 2008 20:08
Ano

volil jsem ČSSD kvůli zdravotní reformě. Co se týká Vašeho dotazu - je mi to srdečně jedno. A teď jsem zvědav co z toho vyvodíte.

0 0
možnosti
H

hash55

8. 12. 2008 20:10
Re: Ano

Je mu to jedno, ok, ale takovej idiot prece nemuze rozhododovat o mym osudu, co mu na to dava pravo,  atim myslim to moralni, ne to nesmyslne, statni

V[>-]

0 0
možnosti
K

krystal

8. 12. 2008 19:45
Konec modré mafie.....

Zajímalo by mne, zda autor blogu "krákal" ty své modré nesmysly v době po listopadu, kdy člen KSČ Marián Čalfa

dělal až do roku 1992 premiéra ČR ? ? ? Je jen dobře, že skončila vláda modré mafie v krajích, např. dotace (700 mil. Kč)na rozvojové letecké linky z Mošnova (Ostrava) byly vyloženým tunelem bez jediného pozitivního efektu....:-©

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 19:50
Re: Konec modré mafie.....

Podle fotky bych rekl, ze v te dobe tahal kacera... Coz nijak nesnizuje jeho pravo vyjadrit svuj nazor...

Co takhle ho zkusit umlcet namitkou, ze pokud ve 48 aktivne nebojoval proti nastupu komunistu, ma drzet hubu? ;-D

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

8. 12. 2008 19:38
Tady nekdo neumi pocitat...

...to nebyl jeden dotaz, ale to je jedno...CSSD jsem nevolil, nevolil jsem ani zadnou jinou stranu, nicmene lidi, kteri volili CSSD chapu. ODS je totiz tak hrozna strana, ze je mi jasne, ze nekdo vidi CSSD jako mensi zlo...Chapu i lidi, kteri volili ODS, protoze CSSD je pro ne nevolitelna strana a ODS povazuji za mensi zlo...Naopak nechapu ty, co volili ODS, protoze jsou presvedceni, ze je to ta spravna strana a kdo volil CSSD je blazen, rovnez nechapu ty, co volili CSSD, protoze je jim ta strana sympaticka a veri jejim predvolebnim slibum. Obe dve strany (jakozto i ostatni) jsou vice ci mene tragicke a jestli je nekdo kovanej CSSDak nebo ODSak, pak vazne prisel o veskerou soudnost.

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 19:40
Re: Tady nekdo neumi pocitat...

To se neda cist... To je same lililili a zkratky stran... ;-D

0 0
možnosti
MS

blob

8. 12. 2008 19:35
Mnohem víc mi vadili

po roce 89, plošně rozlezlí do všech stran.

Jenom odhodili průkaz, který jim pomáhal k lepším korytům, pak bryskně překabátili a byli tam zase. Ukažte mi stranu ve které není žádný bývalý.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

8. 12. 2008 19:34
Komunisty nesnáším,

ale to co mě zařáží je ta hysterie ohledně bolševiků v krajích. Pokud vím, tak je jich dost na radnicích, dělají starosty, jsou v parlamentu, v EP, dokonce jich celá řada byla i ve vládě, podíleli se na tvorbě ústavy, řízení státu v době přechodu na tržní hospodářství. Nebo chce snad někdo tvrdit, že takovej Dyba, Dlouhý, Pithart a pod. byli jiní komunisti než Filip s Ransdorfem? Je to jedna pakáž a kdyby ve vedení ODS neseděli blbci, kteří díky modrému výplachu mozku vyhráli volby (rovná daň, snížení počtu úředníků a jiné populistické sliby), byli by komunisti už dávno v propadlišti dějin.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3238x
Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.