Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

sabka

8. 12. 2008 21:31
asi proto, že není jiná alternativa,

komanči /i přes všechny možné výhrady/ jsou pro mě osobně přijatelnější než ODS, jsem sice ještě mladá a totalitu jsem nezažila, ale rodiče tvrdí, že se dřív nemuseli zdaleka tolik honit za penězi a nervovat jako dnes...asi tak:-)

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 21:40
Re: asi proto, že není jiná alternativa,

Tvi rodice maji pravdu. A tobe nezbyva, nez ten zazitek z totality take poprat. Kez by ses jej dozila... A pro sebe si preji, aby se mi podarilo vcas zdrhnout, nez zase zacnete strilet lidi na hranicich... :-/

0 0
možnosti
Z

zcek

8. 12. 2008 21:28
a co pracovat??

A zkoušel jsi třeba pracovat??? To na peníze dost pomáhá. Jestli jich máš málo, tak jich vydělej víc, to je snadná rada... Cože?? Jo že změnit místo se ti nechce??? Nebo že neumíš moc toho, za co se platí??? Nojo, ale to není problém politiků, to je problém tvůj, měl ses líp učit, hochu.

0 0
možnosti
JM

saho1

8. 12. 2008 21:28
odpověď

Zato jak dopadají volby si může jen a jen ODS sama.Kdyby aspoň trochu myslela na obyčejné lidi a ne jen na sebe, tak by asi uspěli u voleb jinač než jak to vypadá dnes.

0 0
možnosti
JM

saho1

8. 12. 2008 21:24
odpověď

Mi osobně je jedno jestli je u vesla pravice nebo levice.Tu jde o to jak na tom bude moje peněženka.Pokud mi někdo z ní tahá peníze asi budu nasran..A asi bych opět jako pokaždé volil ČSSD.Jsem zde na světě jen jednou a proč mám žít jak nuzák????(Y)(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti
Z

zcek

8. 12. 2008 21:29
Re: odpověď

A zkoušel jsi třeba pracovat??? To na peníze dost pomáhá. Jestli jich máš málo, tak jich vydělej víc, to je snadná rada... Cože?? Jo že změnit místo se ti nechce??? Nebo že neumíš moc toho, za co se platí??? Nojo, ale to není problém politiků, to je problém tvůj, měl ses líp učit, hochu.

0 0
možnosti
VH

Totedyne

8. 12. 2008 21:20
odpověď

:-(Téměř všechny otázky jsou položeny zavádějícím způsobem. Lze odpovědět jen na otázku, zda bych volil stejně : ANO a na otázku s kým se spojí Paroubek po příštích volbách : Bude to záviset na výsledku voleb a na ochotě partnerů přistoupit na kompromisy. Nelze vyloučit jako možného partnera ani proevropskou ODS.

0 0
možnosti
VH

Totedyne

8. 12. 2008 21:19
odpověď

Téměř všechny otázky jsou položeny zavádějícím způsobem. Lze odpovědět jen na otázku, zda bych volil stejně : ANO a na otázku s kým se spojí Paroubek po příštích volbách : Bude to záviset na výsledku voleb a na ochotě partnerů přistoupit na kompromisy. Nelze zcela vyloučit jako možného partnera ani proevropskou ODS.

0 0
možnosti
M

manuva

8. 12. 2008 21:09
Mám také dotaz 2

Dovolte mi nyní dotaz na vás pane autore.

Regulační poplatky... Po prohraných volbách všichni dělají z voličů ČSSD lidi voliče líné utratit 30,- Kč za své zdraví. 30,- Kč zaplatím rád, ale už mi prosím někdo řekněte, kde je psáno, že se těch mých 30,- Kč navrátí do investic na zdravotní péči, jak pan Julínek hlásal do světa...???

0 0
možnosti
MW

tonny_w

8. 12. 2008 21:47
Re: Mám také dotaz 2

Dovolte mi reakci na Váš příspěvek. Před zavedením poplatků jsem při návštěvě u lékaře (chodím tam 2x ročně) čekal třeba 3 hodiny. Čekárna byla plná starších lidí, kteří sem chodili pravidelně a hlavně si "pokecat". Nebylo si kam sednout. Nyní když jdu k lékaři, tak jsou v čekárně 2-3 lidi a jsem na řadě do 15 minut.   A v tom vidím smysl poplatků.  A je mi jedno, na co těch mých 30kč použijí....   Jmenuje se to regulační poplatek.

0 0
možnosti
PV

grimosa

8. 12. 2008 21:06
odpověď

nejsem volic ČSSD(ani KSČM) a odpoveď na všechny otázky by asi byla taková: Nevadí mí to, je už 20 let po revoluci. Je to stejné, jako mi  nevadí třeba lidovci, ti se také stále hlásí ke křesťanské ideologii i přesto, že ve jménu křesťanství bylo učiněno tolik zla.

Je to už všechno minulost, zajímá mě spíš co hlásají ti politici dneska.

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 21:09
Re: odpověď

Pravda. Taky by mi meli prestat vadit hajlujici holohlavi debilove. Vzdyt je 60 let po valce. Koho jeste mohou ohrozit. Mate uplnou pravdu :-/

0 0
možnosti
M

manuva

8. 12. 2008 21:05
Mám také dotaz

Milý pane autore... Nevadí mi tak arogantní chování Topolánka, jako úlisné chování pana Béma, Bendla, Macha a ostatních věrných kopií pana Klause. To, že je ČSSD připravena vládnout s komunisty, dávala najevo už před volbami. ČSSD je ochotna vládnout s komunisty, pan Bém zase s ČSSD.

Vést v dnešní době debaty o tom, že se vrátí rudý teror a režim předrevoluční, je dle mého názoru, zcestné (nemyslím si, že by Rusko nebo Čína přijela do ČR hájit a bránit komunistický režim a tudíž nevím, kde by u nás vzal komunismus podporu k diktatuře...).

V dnešní době by se měla vést diskuse o tom, jak odvrátit příčiny, které ke komunismu vedou. A to jsou, opět dle mého názoru, rozevírající se kleště mezi výší výdělku jednotlivce a jeho zásluhou na tomto výdělku. Nikomu nezávidím jeho peníze a ani je nechci. Je mi však smutno z toho, jak se nám tu mafiáni v politice (Dalík a jemu podobní) i podnikatelské sféře (ČEZ) smějí do očí a argumentují primitivními zákony tržního hospodářství.

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 21:08
Re: Mám také dotaz

Odvratit komunismus tak, ze zavedeme komunismus dobrovolne sami ;-DR^

Kazdy dle svych schopnosti, kazdemu dle jeho potreb... Juchuuuu, bude raj na zemi :-)

0 0
možnosti
RH

Radyo

8. 12. 2008 21:00
Tak trochu fantasy

To si vážně někdo v době EU, celosvětové globalizace a internetu myslí, že se zase k moci vrátí KSČM ve stylu roku 1948?????? Lidičky, už nejsme ve středověku - je 21.století!!! Budíček!!! Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky - znáte to pořekadlo?

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

8. 12. 2008 21:10
Re: Tak trochu fantasy

No jo, zijeme ve stastne dobe, kdy uz nam nic nehrozi. Lide se poucili z hruz, ktere zazili a uz budou zit jen spokojene, sporadane a v miru...

To si lidicky v 1936 mysleli taky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3238x
Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.