Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

raks

1. 12. 2008 21:48
tak jo

počkáme, až Vám bude jednou na rok a den pětapadesát, já už asi nebudu na světě, ale Vy už tu moji zkušenost budete mít za sebou. Zatím s těmi radami jděte - do stejně mladého kolektivu.

0 0
možnosti
B

Boetti

1. 12. 2008 21:56
Re: tak jo

Proč všechno svádíte na věk? Copak je člověk v pětapadesáti mrtvý? Moje maminka má 58 a šéf jí prosí, aby nechodila do důchodu... je pro jeho firmu nepostradatelná. Mám jednu podřízenou - je jí šedesát, v důchodu, a přesto je pro mě klíčovým zaměstnancem... Vaším pesimismem si nijak nepomůžete, pokud vás to baví... prosím

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

1. 12. 2008 21:41
Pokud mám dobře placené místo

a vím, že začíná krize, mám velmi silný důvod k obavám. Pokud budu propuštěn, seženu určitě jen horší místo za míň peněz, protože na trhu bude přetlak pracovní síly. :-P

A pokud mám rodinu a hypotéku, platím dětem školy nebo mám jiný

významný finanční závazek, jsem na nejlepší cestě k osobnímu bankrotu.:-(

To je logika a žádný huráoptimismus a řečičky o tom, jak se každý má o sebe postarat a nevěšet hlavu mi moc nepomůžou, budu tratit i když budu makat jak zjednanej. :-/

0 0
možnosti
B

Boetti

1. 12. 2008 21:48
Re: Pokud mám dobře placené místo

A kdo říká, že o své "dobře placené místo" musíte zákonitě přijít... zejména, pokud budete dobře pracovat a budete pro firmu nepostradatelný???

0 0
možnosti
K

kaktusak

1. 12. 2008 21:31
to platí jen v konjunktuře

Za krize, když končí řada firem, se nikdo neptá na spaní se šéfovou ženou. Pravda, zatím firmy nekončí, zatím jen nemají odbyt.

0 0
možnosti
R

raks

1. 12. 2008 21:09
dodatek

Přečetl jsem si dodatečně Váš profil, už mi nemusíte odpovídat, Vaše zkušenosti Vás opravňují udělovat rady všem. Ale doporučuji spíše někde v hospodě, než na seriozních stránkách.

0 0
možnosti
B

Boetti

1. 12. 2008 21:13
Re: dodatek

Rád vám odpovím. Nevadí mi, že jste vtipný na můj účet. Mé zkušenosti jsou dost bohaté na to, abych se mohl podělit s ostatními o svůj názor na finanční krizi. Sám jsem změnil obor radikálně třikrát, a vím, co to je začínat od piky.

0 0
možnosti
R

raks

1. 12. 2008 21:05
jenom dotaz

Můžete mi sdělit, kolik je Vám let, že jste tak statečný? A kolikrát jste si to vyzkoušel, že se vaše firma rušila a Vy jste skončil na pracáku? Zejména v letech 1998, 2001, 2003? Na kolik jste odpověděl inzerátů a jaké bylo procento odpovědí, pozvání na pohovor a čím jste si získal přednost před jinými uchazeči?

Děkuji

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

1. 12. 2008 21:05
hah

sorry ale to je fakt hodne naivni nazor.. skoro jak ditete ze skolky bych rek... to co popisujete jako ze lidi maj vic makat, popridae se rekvalifikovat atd, tak to by to fungovalo za normalni situace, ale opravdova krize to je jako epidemie, to zasahne vsechny a poradnou silou... skoda ze jste nemohl tenhle vas nazor publikovat v americe ve 30tych letech kdyz tam byla takova krize ze po ulici chodili chlapci s ceduli na tele "prijmou praci, jakoukoliv" ;-D tam by presne takovyho rozumbradu potrebovali ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3238x
Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.