Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

rohatey

25. 6. 2008 16:32
Hezký článek

přímo balzám na duši každého liberárně smýšlejícího člověka. Když člověk čte to fanatické vytí v těch diskusích o řetězech a náhubcích pro všechny ty domácí neškodné mazlíčky, nebo to vytí nad nějakým kuřákem v hospodě, tak takovýhle normální názor mezi těmi všemi zakazujícími bolševiky opravdu potěší.

Stejné pocity jako autor s tím pivem mám když někde sednu do hospody a jako nekuřák vidím třeba nějaké spokojeně pokuřující a besedující dámy a říkám si kam to spějeme až se těm zakazovačům tohle všechno podaří zakázat.R^

0 0
možnosti
PP

Pjotr_Pjotrovic

25. 6. 2008 14:33
Hlavně nezakazovat tangáče.

:-)

0 0
možnosti
TT

TomTTomT

25. 6. 2008 13:56
no....

to já mám z toho parku horší vzpomínku...pár metrů od lavičky kde jsem seděl se totiž stará hnusná bába rozhodla že se tam v křoví vy...s...e...r...e....hroznej zážitek...

0 0
možnosti
B

BigBobesh

25. 6. 2008 14:05
Re: no....

A proto by se měl urychleně schválit zákaz vyměšování v křoví...

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

25. 6. 2008 13:26
Velmi trefne

R^

0 0
možnosti
S

schewola

25. 6. 2008 13:04
Hura do metra

ono se sice nebude smet chlastat u vestibulu, ale primo v metru asi jo...ne? ve vyhlasce to zakazano neni ;-D

0 0
možnosti
MK

Martin Kostera

25. 6. 2008 13:00
Svoboda

Já chci maximální svobodu. Pokud mě napadne nějaký čokl, chci mít možnost čokla zlikvidovat a zlynchovat majitele.

0 0
možnosti
NN

noneno

25. 6. 2008 13:11
Re: Svoboda

Chcete  to stejné jako Rómové: Víc, než můžete dostat. Protože kousn-li Vás pes, můžete ho též kousnout, ale ne zlikvidovat a navíc zlynčovat majitele. To by bylo nepřiměřené. Nechtějte více, než dostanete:-)) Protože pak by majitel mohl na Vs poštvat psa se slovy : Trhééj (než tě ten de.b.il zabije a mne zlynčuje);-D

0 0
možnosti
MP

MMister.com

25. 6. 2008 12:20
Budou ochutnávat?

Jenom by mě zajímalo, jestli policie hodlá ochutnávat, co piju, a jak popřípadě pozná, že se jedná o alkohol.

0 0
možnosti
BP

pk203

25. 6. 2008 12:09
To je fašismus

Nicméně tento jev se dá popsat jedním slovem : fašismus :-©

0 0
možnosti
MK

Martin Kostera

25. 6. 2008 12:57
Re: To je fašismus

V tom případě je to převládající systém na světě...;-D

0 0
možnosti
M

Míra2

25. 6. 2008 11:35
Svoboda?

Ať mají psi svobodu, až se jejich majitelé naučí:

1) zvládat je tak, aby neomezovali svobodu druhých lidí

2) uklízet po nich výkaly.

Do té doby nemají na veřejných místech co dělat, natožpak bez vodítek a náhubků!

0 0
možnosti
UU

hryhryhry

25. 6. 2008 11:34
děkuji Vám za tento článek

Lépe to nešlo napsat. Je mi 56 a šéf mě šikanuje,protože ví, že mám ještě 5 let do důchodu. Uklidňuji se tím, že doma čtu výhradně knihy o koncentrácích, gulazích, paměti vězňů ..... Pak si říkám, jaký mám pěkný život, že můžu relaxovat tři hodiny denně v MHD, což by při cestě na těžbu dřeva nešlo, že šéf mě nebije, nechá mě pít kafe, můžu si koupit uherák, ovoce a můžu mít psa, kterému můžu házet aportík a on má radost a je veselý a pak si spolu uvaříme večeři a jdeme spát. Tak teď budeme muset měnit režim, ráno budeme vstávat o hodinu dřív, to ještě cajti spí - a probíhat se bude. Když přijdu z práce, bude následovat procházka na vodítku, (to jsou cajti čilí),pak mírná večeře a prášek na spaní, budík nařízen na půlnoc. Od půlnoci do jedné opět volný výběh/to cajta nezahlédnu. Pak bude asi muset zase následovat prášek na spaní.

No ale furt lepší než v gulagu a koncentráku, že?

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3238x
Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.