Jan Boettinger

Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.

Jan Boettinger

Jak jsem se zamiloval do retardované sestřenice

Řekla, abych se toho, k sakru, nebál! Nebál se a šel do toho s otevřeným srdcem! A řekla to s takovou nehranou upřímností a zápalem... možná živeným tou jednou sklenkou zrzavé whisky, co jsme si dali po cestě na zahřátí. Tolik ji ta myšlenka rozpálila, až jsem ji musel tišit – seděli jsme v sále na přednášce někoho významně chytrého a chytře významného, který se zrovna uveleboval za mikrofonem. A v jejím pohledu tančily plamínky vášně, když sestřelovala můj suchopárný popis mého kotrmelci naplněného milostného života... neboť ta má pravá pořád ne a ne přijít.

28.1.2010 v 8:14 | Karma: 15,11 | Přečteno: 1723x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Smí se líbat Bohyně?

Když jsem vstoupil, seděla zády ke mně. Opřená o bar, vedle sklínka organického „sajdru“. Začtená, nevnímající okolí. Obešel jsem jí z boku baru, abych se přesvědčil, že je to skutečně ona. Mohl jsem si ji lehce splést s někým jiným, s černými vlasy staženými do skřipce, v huňatém pulovru, sebevědomě obkročmo posazená na barové stoličce. Ale kdo jiný by to byl, než ona? Náhody neexistují, vždyť jsme se takto domluvili. Přesto jsem nenašel odvahu se k ní přikrást zezadu a překvapit ji. Možná na to čekala. Možná taky ne. Ale k Bohyním se neplížíme. K Bohyním přistupujeme se vztyčenou hlavou.

8.11.2009 v 12:10 | Karma: 18,91 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Kde končí satira a kde začíná rasizmus?

Otevřený dopis redakci blog iDnes ohledně stažení mého článku z důvodu porušení kodexu bloggera propagací rasové nesnášenlivosti.

31.8.2009 v 18:23 | Karma: 30,38 | Přečteno: 2144x | Diskuse| Společnost

Jan Boettinger

Jsem bohatý, ale můj majetek je nevyčíslitelný

S blížícím se výročím mnozí budou přemýšlet, kam jsme se za těch dvacet let od revoluce posunuli. Máme hodně nebo málo? Jsme spokojenější, šťastnější a bohatší? Máme se lépe nebo hůře? Ale s čím nebo s kým to porovnávat? A v jakých jednotkách naše bohatství a spokojenost budeme měřit?

6.6.2009 v 15:23 | Karma: 26,43 | Přečteno: 1886x | Diskuse| Společnost

Jan Boettinger

Jak jsem potkal Bohyni

Začalo to tak nevinně. Pod jedním ze svých článků jsem od ní našel komentář, na který se nedalo nezareagovat. A ona byla ještě pořád on-line a odepsala. Tak jsem jí poslal rovnou email. A znovu přišla odpověď. Taky bloggerka, pouze ne na idnesu, ale na konkurenčním serveru. Poslala mi odkaz a já se začetl do jejích článků.

18.4.2009 v 10:08 | Karma: 22,46 | Přečteno: 1747x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Žhavá taneční páteční noc

Co všechno se může stát na jedné páteční diskotéce v Praze.

7.12.2008 v 10:50 | Karma: 19,06 | Přečteno: 1411x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Proč se nebojím finanční krize

Sedmdesát pět procent Čechů se v souvislosti s finanční krizí bojí ztráty zaměstnání. Tak tohle přesně jsem slyšel v sobotu v sauně od jednoho pána před důchodem. Neuvěřitelné číslo, leč pán se tvářil, že to četl v novinách.

1.12.2008 v 20:37 | Karma: 23,87 | Přečteno: 1746x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Jak se pozná pracující od nepracujícího?

Prožíval jsem jeden z těch dnů, kdy nevíte, kam dříve skočit. Ve svém každodenním fofru, kdy jsem se v centru Prahy přesunoval z bodu A do bodu B, mi klekla SIM karta v mém mobilu...

2.11.2008 v 10:29 | Karma: 29,38 | Přečteno: 2972x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Jsem rasista?

Po obou stranách ulice běžela horda cikánských děcek a výrostků. Další cikáňata se rojila z postraních uliček a zaplňovala chodník podél hlavní ulice. Mnohé se pak v houfech vrhala přes silnici, až auta musela přibržďovat a kličkovat mezi nimi. Ten neuvěřitelný chumel tmavé barvy ubíhal jedním směrem. Zřejmě se tam něco dávalo zadarmo, byla moje první myšlenka.

21.7.2008 v 21:22 | Karma: 36,75 | Přečteno: 2929x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Tikají biologické hodiny taky mužům?

Měl úplně šedivé vlasy a kolem pasu se mu vlnila masivní pneumatika. Tlačil před sebou nákupní vozík plnící se rodinnými baleními všeho možného a přitom studoval dlouhý nákupní seznam od manželky. Můj spolužák ze základky, šťastně ženatý, pětiletého syna. A že prý už čekají dalšího potomka, termín mají v listopadu.

16.7.2008 v 8:25 | Karma: 25,20 | Přečteno: 2233x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Hulvát, magor či mafián?

Ještě teď se mi trochu klepou kolena. Měl to být pohodový páteční kulturní večer strávený na komedii v divadle. Místo toho se z toho vyklubala dramatická scénka jako vystřižená z mafiánského thrilleru.

28.6.2008 v 0:23 | Karma: 20,19 | Přečteno: 2325x | Diskuse| Osobní

Jan Boettinger

Lze si vypěstovat závislost na karmě?

Můj známý, taky blogger, mě varoval. „Dávej si bacha, kamaráde," říkal, „ať neskončíš, jako já!" Nicméně byl to právě on, kdo mě do blogování před časem lanařil. Básnil o tom, jak je to super, koukat, jak ti roste karma...

8.6.2008 v 20:28 | Karma: 22,92 | Přečteno: 1615x | Diskuse| Osobní